Kako pridobiti nadgradnjo sedeža na letalu

Nadgradnja v prvi razred ni zgolj stvar sreče — gre za strategijo. Razumevanje notranjega delovanja letalskih operacij in poznavanje trenutka ter načina pristopa do osebja lahko znatno povečata vaše možnosti. Morda se sliši kot fantazija, a obstaja nekaj načinov, kako si na naslednjem letu priboriti to težko pričakovano nadgradnjo leta in zagotoviti sedež v prvem razredu.

Izkoristite napake letalskih družb

Naj gre za tehnično napako ali operativno napako, napake se dogajajo in letalske družbe jih pogosto popravijo z nadgradnjami. Če vaš let zamuja ali pride do težav s sedeži, ne oklevajte in vprašajte o možnostih kompenzacije. Nadgradnje in ugodnosti se pogosto dodelijo za reševanje težav potnikov. Letalske družbe si prizadevajo ohranjati zadovoljstvo strank in lahko ponudijo nadgradnje ali druge ugodnosti, da zagotovijo pozitivno izkušnjo.

Proaktiven pristop in vljudno povpraševanje o razpoložljivih možnostih lahko naredita razliko. Uporabite aplikacije letalskih družb ali se naročite na besedilna opozorila, da boste obveščeni o morebitnih spremembah statusa vašega leta.

Tudi neskladja med letom so lahko odlična priložnost za zagotovitev nadgradenj. Težave, kot so zlomljen vzglavnik, neaktivna zabava med letom ali okvare sedeža, lahko spodbudijo stevardese, da vam ponudijo bone, točke ali celo gotovino za prihodnje lete v realnem času – vse to lahko uporabite za nadgradnjo svojega sedeža na naslednjem potovanju. Tudi težave, kot so izgubljena prtljaga, napake pri obrokih ali nepričakovane spremembe urnika leta, bi vam prav tako lahko šle v prid.

Overbooking

Včasih se zgodi, da letalske družbe pretiravajo s prodajo sedežev in pričakujejo neprihod, ko pa vsi pridejo, se soočijo z dilemo. Prezasedeni leti zahtevajo, da agenti na vratih prestavijo potnike, kar lahko povzroči nepričakovano nadgradnjo. Če potujete v top terminih, ostanite prilagodljivi in ​​pozorni.

Včasih letalski prevozniki ponujajo vavčerje, milje ali takojšnje nadgradnje za učinkovito obvladovanje prezasedenih letov (overbooking). Ostanite blizu izhoda za vkrcavanje, da ujamete vse priložnosti za nadgradnjo v zadnjem trenutku. Če agenti na vratih dajo obvestilo o prezasedenih letih ali prosijo prostovoljce za kasnejše lete, se boste lahko prvi odzvali. Klepet z njimi pred začetkom vkrcanja vam lahko tudi pomaga, da ostanete na njihovem radarju za kakršno koli menjavo sedeža v zadnjem trenutku.

Včlanite se v program zvestobe

Programi zvestobe so odličen način, da si zagotovite prvo mesto na seznamu za nadgradnjo. Če ste član teh programov, ne le da zaslužite milje, ampak imate tudi najvišjo prednost pri nadgradnjah.

Potniki, ki izkazujejo zvestobo letalski družbi, so pogosto nagrajeni s sedeži v prvem razredu. To še posebej velja v času največje potovalne obremenitve, ko letalski prevozniki želijo zagotoviti, da so njihove najbolj cenjene stranke zadovoljne. Če torej  pogosto letite, pri rezervaciji vedno uporabite svojo številko zvestobe.