Potnik.si jadranje – nepozabno doživetje z vetrom v laseh

Tokrat smo se odločili za prav posebno doživetje – odrinili smo na jadranje po Dalmaciji. Ker je bila to zame in za večino ostalih potnikov prva jadralska izkušnja, nismo vedeli natančno, kaj nas čaka in kako bo potekalo. Sodelujoči smo se hitro ujeli, vreme je bilo super, družba odlična in doživetje je bilo res enkratno.

Gre za krajše 4-dnevno jadralsko doživetje (3 dni jadranja), kjer se naučite marsikaj o jadranju (spoznate osnove jadranja), spoznate nove ljudi, občudujete nekaj znamenitosti in uživate v jadranju ter lepotah Dalmacije. Na takšno jadranje se lahko odpravite brez kakršnegakoli jadralskega predznanja, saj so z vami izkušeni skipperji, ki poskrbijo za varno in brezskrbno jadranje.

Prihod v Zadar, spoznavanje ekipe, nočni ogled znamenitosti Zadra

Prvi dan je bil zbor potnikov v marini v Zadru. Med seboj smo se že predhodno povezali in organizirali glede prevoza, tako da smo napolnili avtomobile in prihranili nekaj denarja. Ko smo prispeli v marino, so nas tam že čakali skipperji in jadrnice. Najprej so nas razporedili po jadrnicah, da smo odložili prtljago in se nastanili v kabine. Sledila je večerja – narezek – in spoznavanje ekipe, nato pa smo se skupaj odpravili na nočni ogled nekaterih glavnih znamenitosti Zadra. Skipperji so nam povedali, kaj vse nas čaka v naslednjih dneh (kaj bomo videli, kje bomo pluli …). Polni adrenalina smo se odpravili spat na jadrnice, saj smo vedeli, da nas že zgodaj zjutraj čaka jadranje.

Spoznavanje jadrnice, osnov jadranja, veter v laseh, Molat

Naslednje jutro smo nakupili še nekaj sveže hrane na tržnici (ribe, kruh, zelenjava), nato pa smo se končno podali naši jadralski avanturi naproti. Skipperji so nam povedali nekaj osnov, kako jadrati oz. kako delati z jadrnico. Resno in zavzeto smo se lotili zadeve in hitro smo jadrali brez pomoči skipperja ter uživali z vetrom v laseh. Tekom dneva smo si privoščili še malico na jadrnici, pozno popoldne pa smo se zasidrali v zalivu na otoku Molat.

Dugi otok – bunkerji – Božava – uživanje v jadranju – otok Rava

Naslednje jutro smo se z Molata podali proti jugu, proti Dugemu otoku, ob katerem smo jadrali celi dan. Ustavili smo se tudi pri enem od številnih bunkerjev, ki so bili zgrajeni po drugi svetovni vojni in so bili namenjeni za skladišča in skrivališča ladij ter podmornic. V teh bunkerjih so bile tudi stalne vojaške posadke. Ogledali smo si jih, si naredili malico in se malo podružili ter naredili nekaj skupinskih fotografij 🙂 Dopoldne nam je malo nagajal rahel dež, vendar je hitro prenehal in smo lahko preostanek dneva uživali v jadranju, v lepem sončnem vremenu ter vetru. Pozno popoldne smo prispeli do otoka Rava, kjer smo se privezali na boje. Za večerjo smo si pripravili specialitete z žara, nato pa smo se odpravili še na nočni sprehod po otoku.

Sali – otok Iž – Ugljan – delfini – Zadar

Zadnji dan smo zjutraj odjadrali in si naredili zajtrk kar na poti. Ustavili smo se še v znamenitem pristaniškem mestu Sali na Dugem otoku, kjer smo se malo sprehodili in imeli nekaj prostega časa. Iz Salija smo pot nadaljevali proti otoku Ugljan, kjer smo se privezali na boje (kraj Muline) in si pripravili kosilo. Nato pa je sledil še zadnji del poti do Zadra, na katerem lahko velikokrat opazite tudi delfine. Mi te sreče nismo imeli, videli pa so jih veliko na naslednjem Potnik.si jadranju v maju. V Zadru smo na koncu natočili še gorivo v jadrnice, da smo videli, katera jadrnica je največ jadrala oz. porabila najmanj goriva 🙂

Nepozabno doživetje, pozitivni odzivi, pridružite se nam tudi vi!

Tako se je zaključilo naše jadranje, na katerem smo spoznali osnove jadranja, stkali nova poznanstva, uživali v jadranju in dobri družbi ter res doživeli enkratno izkušnjo. Nekateri so se opogumili in se osvežili v morju, spet drugi so se izkazali pri jadranju oz. v vlogah skipperjev, nekateri so obvladali zadeve v kuhinji (pekel se je tudi jabolčni zavitek, palačinke, …). Vsem tistim, ki še niste jadrali in bi si to želeli, ali tistim, ki radi jadrate ter bi morda želeli uživati z družbo, vsekakor priporočamo to jadranje, saj vam ne bo žal. Pridružite se nam tudi vi >> in uživajte z vetrom v laseh 🙂

Za konec smo zbrali še nekaj odzivov udeležencev spomladanskega jadranja:

• “Nepozabno doživetje! Neizmerno smo uživali. Odlična klapa, vsi prijazni in dobre volje. Naučiš se osnov jadranja in vse lahko tudi sam preizkušiš v praksi, še krmarjenje jadrnice. Da o lepotah Dalmacije sploh ne govorim. Priporočam vsakomur, ki še ni bil ali bi še kdaj šel. Jaz grem zagotovo.” Tomaž iz skupine Perpetuum Jazzile
  • “Zelo vredu, vse je bilo nad pričakovanji. Upam, da bo še kdaj priložnost, to izkušnjo bi vsekakor ponovila.”
  • “Same pohvale. Res odlično organizirano in izvedeno. Še se vidimo!”
  • “Nimam pripomb, veliko sem se naučil o jadranju in tudi pridobil praktične izkušnje, družba je bila super, vodenje odlično.”
  • “Na jadranju smo bili ekipa sodelavcev in smo še okrepili naš timski duh. Družba ostalih ekip in zelo dobra organizacija je dodatek za uživanje, ki ga ponuja jadranje.”
  • “Res je bila lepa izkušnja, še posebej zato, ker je bil skipper zelo strokoven in pa prijateljski ter potrpežljiv do vseh!”
  • “Jadranje je bila enkratna pozitivna izkušnja! Bilo je veliko več, kot sva pričakovala in v vsakem pogledu popolno. Kar pa seveda brez najboljšega skiperja in njegovega umirjenega vpliva na naše začetniške napake ne bi bilo mogoče. Uživali smo vsako minuto, vsi, cela družba, pa čeprav se prej nismo poznali. Naučil nas je vsega, kar je menil, da moramo vedeti.”
  • “Hvala za čudovito izkušnjo skupnega jadranja, z vseljem se vam še pridružim.”
  • “Zelo pozitivna, poučna in zabavna izkušnja. Dobro organizirano, izkušeni skiperji in možnost za navezovanje novih stikov.”